En dag i maj

Idag är det verkligen underbart väder. Men vad vet jag om det? Jag måste ju sitta inne och skriva ett 10 sidor långt arbete med analys och allt om Cuba tills på måndag. Panik! Hur kunde jag vara så dum att skjuta upp det tills nu? Jo, just det, det var matte-nationella som blev fösta prioritet. På tal om det, när jag skulle somna igår kom jag på hur man skulle lösa sista uppgiften. Och det var inte så jag löste den. Där rök mitt betyg var det sista jag tänkte innan jag somnade.

Jaja, back to reality. Här sitter jag på landet med mammas dator. Till sällskap har jag vindruvor och kaffe, det saknas bara choklad så har jag alla mina passioner i livet samlade runt mig. Men inte ens det kan trösta mig. Jag har fortfarande bara en framsida, en tom innehållsförteckning och en stor klump i magen.

Men om två-tre veckor är allt över, då finns inga mer prov eller inlämningar inskrivna i kalendern, då är det bara sol och sommar kvar. Då Lilli ska vi fira. I'm thinking sol, grön gräsmatta, djurgården, picknickfilt och en korg proppad med vindruvor, jordgubbar och en och annan chokladbit! Vad sägs?
 
/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Jag är verkligen med på den planen !

2008-05-10 @ 19:39:05
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Bra ;) då säger vi så!

2008-05-10 @ 20:39:13
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0