Fredag

Vad jag har förstått så har Lilli det väldigt hektiskt just nu, så jag försöker väga upp det med att blogga dubbelt så mycket. Fram till igår hade jag också det riktigt stressigt, men nu är det bara två prov kvar. Stora och viktiga är dem, men de är få och det är skönt. På tal om prov kan jag bara tala om att engelska-nationella igår gick skit, skit, skit. Alla engelska-nationellaprov har gått skit när jag tänker efter. Och jag som trodde att jag var någolunda duktig, men icke då. Adjö mvg.

För övrigt lägger jag tiden på att sitta vid datorn, sova, jobba (ytterst sällan numera) och fika. Och plugga såklart. Men jag ser ljuset i alla fall, och om 11 dagar är det över. Idag ska jag jobba och mysa framför tvn, sen imorgon blir det tjejmiddag med klassen, vilket ska bli jättekul :) Jag får se, jag kanske följer med lillasyster till stan och letar balklänning också, men jag måste hålla i mina pengar. Har sett så fina skor, men tänker att gräset är grönare på andra sidan (Atlanten).

Just det, vädret just nu är hemskt. Inte majväder alls. Det ska vara som nedan:

image400
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

sista delen på nationella engelska hörtest var ju jättekonstig! Men men, bye bye mvg, vi klarar oss ändå ;)
Det är bra att du bloggar, jag ska ta tag i det så fort allt har lugnat ned sig någorlunda iaf :)
xoxo

2008-05-17 @ 17:20:38
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

jag vet! jag fattade ingenting! men som sagt, vi klarar oss ändå :)
ja, men nästa vecka är det jag som tar uppehåll.. :(

2008-05-18 @ 01:14:05
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0