Gothenburg

Har varit hemma ett tag nu, men har inte hunnit skriva något. Det är ju ett stort matte-nationella imorgon som ligger som ett stort mörkt moln över mitt liv. Idag är jag faktiskt hemma från skolan för att plugga. Det är inte så att jag satsar stort på matten, utan snarare att jag inte förstår nånting.

Göteborg sammanfattning:

- Det var roligt och soligt
- Maten var så otroligt äcklig att man var tvungen att kompensera med godis, glass, latte, mcdonalds och andra godsaker
- Jag insåg att jag börjar bli för gammal för nöjesfält, jag längtade lixom mer efter en långfika
- Vi körde på en älg på vägen dit, så tågpersonalen var tvungen att gå ut i skogen och plocka pinnar och blad för att reparera hålen i loket (jag vet inte heller hur det skulle gå till, men det var vad de sa i högtalaren).
- Vi spelade bara 4 matcher så det fanns a lot of freetime.

  
Fotograf: jag :)

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Låter som en bra weekend! Långfika istället för flumrider? Haha !

2008-05-07 @ 15:06:24
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Jadå, det var det! Och långfika kommer före flumrider any time! :)

2008-05-07 @ 16:05:42
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0