Starting to panic

Jag har inte bara lovat mig själv ett ledigt år fyllt med resor och upplevelser, jag har även berättat för alla om mina planner. Det sätter press på en. Nu måste jag uppfylla detta inte bara för mig själv men även för att bevisa att jag kan. Kanske är det en bra combo eftersom nu måste jag åka. Men det handlar först och främst om mig, LILLI.

Vad ska jag välja !? (Here comes the part where I start to panic)

1. Läsa franska i Paris?
2. Läsa engelska i London?
3. Läsa engelska i New York?
4. Läsa engelska i Kalifornien?
5. Plugga marknadsföring i Washington?
6. Au pair i USA?
7. Jobba i Dublin?

OH.MY.GOD.HELP.ME.NOW.PLEASE.



/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag känner exakt samma sak! men nu har jag nästan bestämt mig för att åka till australien och jobba. det var petra som övertalade mig, och pappa, han vill åka och hälsa på.. men jag hinner nog ändra mig igen :S

2008-05-18 @ 21:31:44
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

Det börjar nu närma sig! Australien är en dröm också, men mina parents har förbjudit mig, därför satte jag inte upp det på listan :P Men om jag får sällskap av två täbybor så borde ju parents lugna ned sig ;)

Kommer du ihåg den dät work and travel sidan jag visade dig?

puss & kram

2008-05-20 @ 09:47:05
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Min pappa vill att jag ska åka, för då måste de ju komma och hälsa på och då får de en anledning att åka dit ;) ja, jag var inne där, den verkar bra!
puss och kram

2008-05-21 @ 08:55:56
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0