The Ultimate Wardrobe

Jag ahr alltid drömt om en walk in closet: en stor klädkammare, där jag kan se mina skor och väskor stå uppradade, och självklart mina kläder hängande på långa fina rader. Just nu får jag nöja mig med två trånga fula garderober. Inte så glamoröst. Men nu har jag kommit ett steg på vägen. Här kan man få tips om hur man får "The Ultimate Wardrobe", och här kan man se och läsa om amerikanska kändisars stora lyxiga garderober.

 

Jag gillade Eva Longoria Parkers och Nicky Hiltons garderober bäst!
/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

dom sidorna hamnar under favoriter!
I like my clothes right where I can see them, hanging in my closet..

2008-05-17 @ 17:23:15
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Jag vet! och jag skrev till och med ut bladet.. synd bara att mina garderober är så otroligt fula både utanpå och innuti.. jag längtar hemifrån till en stor walk in closet!

2008-05-18 @ 01:12:19
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0