Total lycka

NU är allt över! Sista provet är gjort och böckerna inlämnade. Imorgon är det bara roddtävlingar i stan, på onsdag har jag 2 lektioner och på torsdag och fredag är jag ledig! :) Jag är alltså officiellt klar med årskurs 2. Känns riktigt bra faktiskt!

Eftersom vårt internet fortfarande är trasigt och pappa bara fixat det tillfälligt så passar jag på att skriva en liten sammanfattning om de senaste dagarna:

Fredag:

REA (humorshowen) och tapasrestaurang. Mycket mysigt, mycket humor och mycket god mat!

Lördag:

Eurovision song contest - kul fram till röstningen. Varken Sverige eller Frankrike (min favorit) kom bra till... nästa år ska jag banne mig inte titta.

Söndag:

Plugg, jordgubbar och timmar i solen.

Imorgon:

Roddtävlingar (Tibble vs. Danderyd och några andra skolor). Jag ska inte tävla, bara titta och ha picknick :)

Lilli, jag ser fram emot vår långfika/picknick! Hör av dig när du har tid, för jag saknar dig!

/ En totalt lycklig Lollo


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jordgubbar och sol... låter skönt!

2008-05-26 @ 19:49:12
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Julia

Håller med ovanstående! Men du, den här picknick-födelsedagsfesten-grejen vi snackade om.. Hanna springer Stockholm Maraton på lördag (på dagen) och några från min klass ska picknicka och heja på när hon springer förbi. Jag tänkte att ni tjejer kunde komma och picknicka med oss då istället för på kvällen! Johanna och Stephanie har sagt att de kan. Du får gärna sms:a svar eller skriva på min blogg, jag har inga pengar på mobilen.. Kom just på att jag lika gärna kunnat ringa hemifrån men skitsamma, nu har jag ändå skrivit allting. Men som sagt picknick på lördag eftermiddag om du kan. Puss o kram så länge!

2008-05-26 @ 20:40:57
URL: http://barajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0