My name is L I L L I

Jag befinner mig mitt emellan sensommaren och hösten. Kan tyckas lite konstigt då vädret har bekräfftat att hösten är här på riktigt. Men ändå så lever jag kvar lite i sensommaren. Solglasögonen bär jag med varje dag i väskan, i tron att idag kan de användas. Men det största beviset på att jag lever mitt emellan säsongerna är mitt sett att ta itu med vardagen. Jag vill inte riktigt och jag hittar inte heller någon inspiration att göra så. Min tid spenderar jag med att planera helger och efter-skolan-tid, det är mycket trevligt. Inte alltid så smart då det första stora provet kommer nästa vecka. Så jag måste hitta en balans i det trevliga/roliga/attraktiva och det mer seriösa planet.

Viking är tillbaka! Såhär började allt, jag var inne på facebook då jag fick syn på namnet som inte är så värst vanligt. Jag blev ju naturligtvis väldigt nyfiken och gjorde så att vi blev facebook-kompisar. När vi sedan träffades (!) märkte vi att vi är ju mer än facebook-kompisar, vi är ju som viking sa, "av samma skrot och korn". I could not agree more. Men det är jätteroligt att ha fått tillbaka den kontakten, vi måste träffas allihoppa Lollo ;)

I helgen var det kräftskiva, det var mycket trevligt. Inga arton barn, men människor som betede sig som arton barn. Inte alltid en fröjd för ögat.

En viss person ska få sponsorer att sponsra hela våra student, väldigt stort och snällt av den personen! Lollo, det är även bra för dig, som ska uppleva min student ;)

Over n out,

/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Är det möjligtvis den personen som jag tänker på? Ja, hon kanske har ett stort hjärta after all...

2008-09-03 @ 19:47:26
URL: http://lilliochlollo.blogg.se/
Postat av: Lilli

Nu ska vi inte gå till överdrift, vi är värda det där efter 3 år :P

2008-09-03 @ 21:36:51
URL: http://lilliochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0