Stress och press

Hej alla 0 läsare. Jag vill bara be om ursäkt för att jag inte skrivit på länge, men jag håller på att stressa sönder! Det är därför. Så jag ska bara vänta på att en lucka i kalendern dyker upp och sen ska jag göra en blogg-nystart. Lite händer väl i mitt liv som är värt att skriva om. Coldplay på torsdag till exempel :) Och jag har köpt en ny halsduk. En stor och grå, som den på bilden ungefär.



PS. Lilli, läste du DN söndag i söndags? Raggningssällskapet slår till!

/ Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Haha jag vet ! Fast förutom det så är DN söndag min favorit rutin :D

Halsduk behövs verkligen, fy fan vad kallt det är :(

Ha det sjukt bra på coldplay ! :D



Jag stressar också därför inga inlägg ...

2008-09-16 @ 20:20:19
URL: http://lilliochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0